• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag? Nej, midsommarafton!

QChulo

Breitling
Glad midsommar folks!
Cfa0dr2.jpg
 

jabla

Sarlacc
Här kläs midsommarstången och då är det givet läge för en Beater. :)

WP_20140620_002.jpg


Men till dansen var denna det självklara valet. :D

WP_20140620_005.jpg


Dansade även med en tjej som hade en Nautilus i vitguld, men eftersom jag var nykter blev det ingen bild. Jag fegade. :(
Hennes man hade en Richard Mille. Inte klockintresserad bara för mycket pengar. :)
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Här kläs midsommarstången och då är det givet läge för en Beater. :)

WP_20140620_002.jpg


Men till dansen var denna det självklara valet. :D

WP_20140620_005.jpg


Dansade även med en tjej som hade en Nautilus i vitguld, men eftersom jag var nykter blev det ingen bild. Jag fegade. :(
Hennes man hade en Richard Mille. Inte klockintresserad bara för mycket pengar. :)
Nautilus kan aldrig vara fel. Kombinationen dålig smak och för mycket pengar ser man tyvärr alltför ofta :(
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Här kläs midsommarstången och då är det givet läge för en Beater. :)

WP_20140620_002.jpg


Men till dansen var denna det självklara valet. :D

WP_20140620_005.jpg


Dansade även med en tjej som hade en Nautilus i vitguld, men eftersom jag var nykter blev det ingen bild. Jag fegade. :(
Hennes man hade en Richard Mille. Inte klockintresserad bara för mycket pengar. :)
Att ta med två klockor till midsommarfesten, en beater till att klä stången och en DJ(?) till dansen verkar något sjukt. ;-)

Själv dansade jag med en ogift kvinna. De traditionella folkdräkterna avslöjar sådant. Med krans eller band runt håret =ogift, sjal över håret = gift. Det är en trevlig tradition, även om min dotter blev lite orolig när en ogift kvinna bjöd upp mig.

Såg f.ö. Inga klockor att notera.
 
Topp