Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målarn skrev:leben skrev:
Grön tavla???
leben skrev:Målarn skrev:leben skrev:
Grön tavla???
Näää. Blå. 16613
JakobZ skrev:Föreläsning...
Nicklas.S skrev:OQ DD i vitguld bärs det idag, gammal bild dock.
![]()
Zed skrev:Nicklas.S skrev:OQ DD i vitguld bärs det idag, gammal bild dock.
![]()
:shock: :shock:
Grymt fet! Har klämt på en sådan där i gult guld. Hade varit klockrent att gå in hos en AD och be om ett batteribyte på en Rolex Day-Date. :lol:
Nicklas.S skrev:Inte ens alla som jobbar i rolex butik vet vad det är, så jag lämnar inte in den vart som helst.
Men det är ju inte heller så lätt för en ny säljare att hålla reda på alla gamla rolexmodeller som för oss klocknördarZed skrev:Nicklas.S skrev:Inte ens alla som jobbar i rolex butik vet vad det är, så jag lämnar inte in den vart som helst.
Förstår det, värst är det när det kommer fram någon ung snärta som inte ens har koll på vilka modeller Rolex tillverkar för tillfället. Så var det på Klarlunds i Köpenhamn. Skulle aldrig köpa min klocka från en sådan säljare. Nu blev det dock lite OT.![]()
Nicklas.S skrev:Men det är ju inte heller så lätt för en ny säljare att hålla reda på alla gamla rolexmodeller som för oss klocknördar![]()
Scaramanga skrev:
Crowolf skrev:![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ekmikael skrev:Scaramanga skrev:
Tack! Känns bra att ha en klocka som klarar av lite snorkling i sommar.![]()
Ekmikael skrev:
JS_80 skrev:Har du vant dig vid tyngden och höjden?