• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jobbar hemma. Kanske eventuellt får gjort lite. Kanske. Troligtvis inte.
image.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Nu jävlar ska det kommas i form!!!
Fantastisk liten pryl som verkar sporrar att röra mer på sig!!
bwdtJdC.jpg
 
  • Like
Reactions: par
D

Deleted member 1265

Guest
Mäter hela tiden antal steg, rörelse, bär den nattetid för att läsa ut hur du sover, sätt mål t ex 10000 steg, 1,0 mil om dagen, antal förbrända kalorier, höj ditt mål när det gått en tid. Ställ larm på den så den väcker dig; vibrartion. Dubbeltryck på fitbit för att utläsa hur långt du kommit ditt dagliga mål. Tillsammans med en app så pratar/connectar de automatiskt. Faktiskt rätt beroendeframkallande o pushande.
Så långt från min iwc man kan komma, men nu är jag fokuserad på att röra på mig så iwc får vila lite!
dOwL1Nl.jpg
vs
y09U9lz.jpg
 

Brogren

Cartier
Mäter hela tiden antal steg, rörelse, bär den nattetid för att läsa ut hur du sover, sätt mål t ex 10000 steg, 1,0 mil om dagen, antal förbrända kalorier, höj ditt mål när det gått en tid. Ställ larm på den så den väcker dig; vibrartion. Dubbeltryck på fitbit för att utläsa hur långt du kommit ditt dagliga mål. Tillsammans med en app så pratar/connectar de automatiskt. Faktiskt rätt beroendeframkallande o pushande.
Så långt från min iwc man kan komma, men nu är jag fokuserad på att röra på mig så iwc får vila lite!


Du kan ju inte låta din IWC vila. Sätt på fitbit på höger istället!
Blev sugen på en sådan men det verkar som om man behöver vara ett kontroll-freak för att få ut max av den.
 
Topp