Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De kommer att drabbas av @RicVin's outsägliga vrede och bli märkta i tvåtusen år framöver! HuvvaAtt ni aldrig lär er...
Ascool! Hade gärna hittat en någorlunda billig Angelus nu när de är igång igen.Trevlig fredag!
![]()
(Vafan, bandhornet ser ut som sliten fulmetall, det är dock stål)
De kommer att drabbas av @RicVin's outsägliga vrede och bli märkta i tvåtusen år framöver! Huvva![]()
Tack ja den är grym! Det är en LeCoultre futurematic och har skrivit lite om den här https://klocksnack.se/threads/hjälp-att-identifiera-jaeger-lecoultre.54281/#post-1381843 bilder finns lite överallt på forumet men bjuder på en till från imorse!Den där föll jag stenhårt för!
Har du lagt upp mer info/bilder här får du gärna peka åt det hållet.
Tack, gillar den! Undrar om angelus har några planer på att ta upp sina gamla klassiska serier, eller om det enbart blir haute horlogerie även i framtiden.Ascool! Hade gärna hittat en någorlunda billig Angelus nu när de är igång igen.![]()
Jag frågade faktiskt just det under Basel. Fick svaret att detta är den väg de ska fortsätta på, just nu.Tack, gillar den! Undrar om angelus har några planer på att ta upp sina gamla klassiska serier, eller om det enbart blir haute horlogerie även i framtiden.
Döskalle! Hade du läst min tråd förra veckan hade du förstått. Men jag förstår att du bara vill posta din bild och inte ta del av den visdom jag sprider med mina trådar!.. Besviken.. SÅ besviken...Nu är @RicVin s svek officiellt.. Måste säga att jag är besviken på den brutna disciplinen..
God fredag och glad helg KS!!
![]()
Det där med dispens från 08.36? Hm.. Tycker det var lite tvetydigt.. Släppt ansvar redan före kl 9.. Vart är världen på väg..Döskalle! Hade du läst min tråd förra veckan hade du förstått. Men jag förstår att du bara vill posta din bild och inte ta del av den visdom jag sprider med mina trådar!.. Besviken.. SÅ besviken...
Verkligen, det finns ju en härlig skattkista av modeller. Är det verkligen så bra pengar i haute? Jag trodde det mest var ett sätt för tillverkarna att visa upp vad de kan göra och marknadsföra sig.Jag frågade faktiskt just det under Basel. Fick svaret att detta är den väg de ska fortsätta på, just nu.
Hoppas hoppas hoppas att de bara vill cementera märket först.
This thread is now formally RicVin APPROVED!
Jo det är förståss.. 08:36 är ju de vanliga reglerna.. Borde ändra till 12!!Det där med dispens från 08.36? Hm.. Tycker det var lite tvetydigt.. Släppt ansvar redan före kl 9.. Vart är världen på väg..![]()
Lätt val denna fredag, min senaste.
![]()
Nu lugnar du dig, annars bjuds på en etta i ett hus nära dig över natten...Nu är @RicVin s svek officiellt.. Måste säga att jag är besviken på den brutna disciplinen..
God fredag och glad helg KS!!
![]()