• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagen startar som sig bör! Space content..

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
abyha3e9.jpg


Hmm.. Slut med teaser trådar!
vydy2aze.jpg


4a4ezary.jpg


Ska bara skaffa en Biljett med Bransons raket!
Och som sig bör sitter den på Cheepo läder!

e5uduqe9.jpg

uzetegub.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Wow, kollade på denna i Rob. Engströms skyltfönster igår och funderade om nån är cool nog att bära denna. Nu fick jag svaret :D Grattis!
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Blandningen av omegas chrono-quartz och flightmastern ger bra vibbar. Dax att du pallrar dig upp till huvudstan snart :)
Attityd är alles
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Vad säger man? Inte ens Tudor som kämpar på ganska bra med retro-design har klarat av det där. Hur tänkte Omega när de utformade displayerna som de gjorde? När det finns så mycket modernare alternativ att välja på... :banghead:

Och så boetten... suck...

... Eller tänkte de faktiskt väldigt rätt? o_O Vem lockas inte av de röda siffrorna... Och just boetten?

Den där klockan... med funktioner för pulsmätning, GPS och kadensmätare o s v... Det skulle kunna bli en sjukt ful (och dyr) träningsklocka som jag skulle ha otroligt svårt att hålla mig ifrån... Men vänta lite... Alla träningsklockor är ju sjukt fula... Den här skulle nog snarare framstå som snygg... :D

Som så många andra fascineras jag av Omegas val att tillverka den här och jag stämmer in i kören som säger:"Grattis, till att du vågade."

mvh A
 
Topp