Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer mitt premiärinlägg inom denna härliga kategori, mest för att fredag för en kock inte har samma innebörd som för de flesta andra... Men idag är inte en sådan dag utan en dag för min nya Seiko Pogue. Ett ex från -75 ca där alla knappar fungerar och ok skick. Frågan är bara vad den klär i för armband, racing? Inte lätt att hitta snygga grejer på 19 mm...
Tack, mkt fint där!Jag tycker den gör sig helt klart bäst på länk, men här kommer några förslag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är detta alltså en 116619!?![]()
![]()
![]()
Satan så fett, dra åt helvette ändå.
Nä! Den är hög men inte så väldigt bredInget man gömmer under skjortärmen!
"...ett tag idag"
Tro fan det. Den där kan man bära länge utan att få ap-arm.
(Då menar jag apa inte AP.)![]()
Höjd eller bredd? faktist mindre än den ser ut men hög det är den...Vad är storleken på den pjäsen?
Försöker dämpa separationsångesten! Lämnade in klockan på spa i eftermiddags....
![]()
Kör med en gammal 16750 dagen till ära..
![]()
Ha en trevlig helg alla klock nördar!
Mvh
Micke E