• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagspyssel. Moddning i krogmiljö med Farbror Frej

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Efter att ha suttit på jobbet hela dagen och irriterat mig på att sömmen var för vit på mitt annars ganska snygga Hirsch Liberty kom jag på en idé efter några öl.
udygurej.jpg

Av med bandet. Tack och lov för lugghål. Då är det lätt även i taskig belysning.
4y9a3u3a.jpg

Kaffe blir bra. Ner med bandet och låt det stå och dra i kaffet 10-12 minuter.
syqudu2a.jpg

Upp igen och torka tort med en servett.
y2ypyvu8.jpg

Montera på bandet igen. Skitsnyggt. Den trevliga doften av Mollbergs blandning får du på köpet.
azu4ebyp.jpg


eje7u5a6.jpg


Trevlig fredagkväll
Farbror Frej
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Skulle slängt ner hela klockan i koppen!
Vilken krog serverar specifikt mollbergs blandning btw? Bästa bryggkaffet helt klart
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Fredagspyssel. Moddning i krogmiljö med Farbror Frej

Gavve skrev:
Skulle slängt ner hela klockan i koppen!
Vilken krog serverar specifikt mollbergs blandning btw? Bästa bryggkaffet helt klart
Haha, av alla frågor var det min första också!! :D

Grymt snygg modd, Jober!! Kan det lukta vanilj så kan det lukta kaffe...
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Gavve skrev:
Skulle slängt ner hela klockan i koppen!
Vilken krog serverar specifikt mollbergs blandning btw? Bästa bryggkaffet helt klart
Mamadou på St Eriksgatan, nere i backen mot Rålis. Bra kaffe, OK käk och ett par riktigt snygga servitriser
 

David

Bödeln
Lysande! :)

Kan meddela att det går fint även utan lugghål, har bytt band på krogen med hjälp av tandpetare.
 
Topp