• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 1/8 By Lesa. Hur svårt kan det vara….

Lesa

KS Explorers Club
2-Faktor
Godmorgon alla klocksnackare och semester lediga @RicVin å jag startar fredagstråden som semestervikarie.
1754025972508.png

Nu har kräftmånaden kommit å semestern för många närmar sig sitt slut…
1754026023674.png

och även sommarbete för hästar.
1754026154769.png

På tal om hästar. Helt underbara djur att umgås med. Hur svårt kan det vara att rida sa jag till min fru som nybliven pensionär 2019. Sagt å gjort. Mitt första ridpass blev att pröva på under en helg den hösten å sen…
1754026183851.png

Ja, numera rider jag två, ibland tre pass i veckan. Att sitta 1,70 meter över marken, styra 1 hästkraft å 600 kg och göra saker tillsammans. Det är en känsla…
1754026222040.png

men nu är det allt fredag. Trevlig helg allihopa. Ha,re bäst och för katten. Glöm inte bort de nära å kära och det är aldrig för sent å säga. ”Hur svårt kan det vara” och pröva något helt nytt man aldrig gjort förut. //🧐

Senast ändrad:
TGIF!

Godmorgon @Lesa!

Jaha då var SOMMAREN över, eller rättare sagt den har väl återgått till den normala svenska sommaren. Lite tråkigt, men det är OK det också, så länge det inte är snö och minusgrader…

Vad händer i helgen då?! Jag vet faktiskt inte, inget är inplanerat och det känns ganska så skönt faktiskt. Skulle egentligen behöva börja fixa med ett av våra fönster, men jag har fan ingen lust!

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_9555.jpeg

Sista riktiga semesterdagen och regn på det. Innan jag fick barn hade jag nog bara suttit inne hela dagen en sån här dag. Men nu vaknade jag istället 05.30 av en liten tjej som sa ”pappa ska vi gå till tekniska museet idag?!” och som studsat omkring av pepp över att få gå ut och hitta på nåt. Sånt smittar ändå av sig till en själv så nu är jag lika peppad. Men först får man kaffe och ligga och dra sig i sängen. Trevlig fredag och helg på er!
IMG_4056.jpeg

Tillbaka
Topp