• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 1/8 By Lesa. Hur svårt kan det vara….

Godmorgon från Cagliari och trevlig fredag alla! 🇮🇹
1000056124.jpg

Kanske lite sent för ”godmorgon”?…
Men nu är gubben vaken.. Tack för hjälpen @Lesa !!
Kör på den nyinkomna Orisen idag. Fick även ett nytt grönt tropic igår från Watchwear.se. Funkar rätt bra!!
IMG_6126.jpeg

En till så ni ser den fina gröna tavlan i annat ljus ;-)
IMG_6127.jpeg

Nu är som sagt semestern slut. Bara helgen och en halv vecka kvar..
Så nästa fredag är jag tillbaka igen!

Semester förresten… Imorrn kommer båda yngsta sonens barn hit för en sleepover. Vi har aldrig haft två illbattingar sovandes här tidigare så vem vet. Kanske måste förlänga semestern…🤣
Ha en skön helg mina vänner!!

IMG_1533.jpeg

Hallå där @RicVin. Direktrapport från sommarvikarie. Redan fredag vecka 531 Tnr:011501. Hög tid för bubblor i glaset. Trevlig helg ha`re bäst. Snart ny fredag som gäller// 🧐
Bra jobbat!! Kaffe efter gym!! Ingen dinka…
IMG_6129.jpeg

Precis tränat klart så lite helg känns det som. Iväg och handla inför barnbarnsbesöket efter kaffet…
Trevlig helg!!

Aaahh!
Håller återigen på att missa den roliga fredagstråden, men får skylla på att jag avslutat en semestervecka i Skåne och tjatat mig till en träff av min rara fru på Sekvens i Malmö och är nu i skrivande stund på väg hem. Släpper med några bilder från besöket med Anders på Sekvens👌🏼
image.jpg

Finns några riktiga godingar där👍

Bilagor

• IMG_5374.jpeg
    IMG_5374.jpeg
    497.3 KB · Visningar: 1
  • IMG_5369.jpeg
    IMG_5369.jpeg
    525.9 KB · Visningar: 1
  • IMG_5368.jpeg
    IMG_5368.jpeg
    537.7 KB · Visningar: 1