• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 18/04By @Lesa. Lååångfredag....

Glad Påsk från Västerbottensfjällen och trevlig fredag alla!
1000048703.jpg

IMG_7086 (1).jpeg

God morgon klockSnackare. Idag kramar @RicVin kudden så jag lovade att starta tråden istället för honom. Långfredag och förr i tiden då skulle vi lida men numera vill alla fira. Sorg ,elände, ”inget på TV” och ”inget att göra” men finklädd skulle man vara. Så minns jag långfredagen i min barndom och allt var stäng.
IMG_7101.jpeg
GLAD PÅSK nu är det långhelg. Ha´re bäst, frossa ordentligt i godis, men glöm som vanligt inte bort de nära å kära samt alla kompisar // 🧐
Haha, hög igenkänningsfaktor på den beskrivningen av långfredag från förr.
Vi pratade om det hemma imorse, tror till och med att fredagsunderhållningen på TV, som då hette Nöjesmaskinen och Tiotusenkronorsfrågan, tog paus på långfredag 😱😂
En del saker var bättre förr men tack gode gud för att det mesta utvecklas till det bättre!
Ha en riktigt Glad Påsk alla! 🐣
IMG_0896.jpeg

IMG_7086 (1).jpeg

God morgon klockSnackare. Idag kramar @RicVin kudden så jag lovade att starta tråden istället för honom. Långfredag och förr i tiden då skulle vi lida men numera vill alla fira. Sorg ,elände, ”inget på TV” och ”inget att göra” men finklädd skulle man vara. Så minns jag långfredagen i min barndom och allt var stäng.
IMG_7101.jpeg
GLAD PÅSK nu är det långhelg. Ha´re bäst, frossa ordentligt i godis, men glöm som vanligt inte bort de nära å kära samt alla kompisar // 🧐
Glad påsk och grattis till den fina Explorer II 👌🏼👌🏼

Tillbaka
Topp