• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 19/07By @Lesa. Plötsligt händer det....

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
Godmorgon alla Klocksnackare som bruka hänga här på fredagstråden. Idag har jag fått äran att starta tråden åt semester firande @RicVin och det blir en tidig start.Morgonpigg som jag är!
IMG_4789.jpeg

Förra veckan så var frun å jag på Öjn några dagar och passade på att gå en liten promenad under en av dagarna. Liten å liten, blev 23 + km! Men mycket vackert att se under promenaden. Passerade ett antal naturreservat.
92A36668-8CA4-419A-8EC6-CB6CCE1B4C3F.jpeg
I Visby har Svenska spel sin högborg. Passade på att köpa några trisslotter att skrapa idag. Kanske man skriker ”plötsligt händer det” i eftermiddag när frun å jag skrapat lotterna, eller så har vi bidragit med mera pengar till statskassan….
IMG_4498.jpeg

Ha nu en riktigt trevlig helg allihopa och inte minst @RicVin ..
IMG_4262.jpeg

Ha’re bäst å för böfelen. Glöm inte bort era nära och kära//🧐

Senast ändrad:
TGIF!

Godmorgon @Lesa !

Jaha…gött att det är helg igen!

Denna helg blir det nog fullt upp! Los Tantos bästa och äldsta kompis/vännina kommer hit med sin gubbe! Jätte kul för mig med faktiskt då hennes gubbe är en kul prick, samt en som ÄLSKAR klockor!

Men…det kommer blir fullt upp med att serva gänget med mat, dryck osv. Men det är lugnt, det är ju så sällan dom är här…

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_9601.jpeg

Senast ändrad:
God morgon inne ifrån Toppolan på en camping i Blekinge 🙂
Bilutställning l Karlshamn idag på Östersjöfestivalen 👍 Så om ett par timmar ska Hagge få veckans straxt över 100mil semestertripp borttvättad så han är presentabel bland dom andra bilarna😃
Önskar er alla en riktigt härlig fredag och helg😎
IMG_20240719_065837.jpg

IMG_20240717_210739.jpg

Bilagor

• IMG_20240718_115232.jpg
    IMG_20240718_115232.jpg
    701.6 KB · Visningar: 1
Godmorgon alla Klocksnackare som bruka hänga här på fredagstråden. Idag har jag fått äran att starta tråden åt semester firande @RicVin och det blir en tidig start.Morgonpigg som jag är!
IMG_4789.jpeg

Förra veckan så var frun å jag på Öjn några dagar och passade på att gå en liten promenad under en av dagarna. Liten å liten, blev 23 + km! Men mycket vackert att se under promenaden. Passerade ett antal naturreservat.
I Visby har Svenska spel sin högborg. Passade på att köpa några trisslotter att skrapa idag. Kanske man skriker ”plötsligt händer det” i eftermiddag när frun å jag skrapat lotterna, eller så har vi bidragit med mera pengar till statskassan….
IMG_4498.jpeg

IMG_4262.jpeg

Jösses vad många steg!
Ja här kämpas det minst en vecka till, sen iväg till samma fantastiska ö ni varit på. Trevlig helg önskas alla Klocksnackare!
IMG_4124.jpeg

IMG_4789.jpeg

IMG_4498.jpeg

IMG_4262.jpeg

Tack för hjälpen @Lesa !!
Nu är jag vaken.. Börjar dagen med en promenad ner till vinbärsbusken för att hämta tillbehör till bananpannkakorna. Mer promenerar jag nog inte idag…
IMG_2564.jpeg

Men blev inspirerad av din stegbild. Så här såg min app ut efter en av dagarna på Manhattan i våras…🤣
IMG_2560.jpeg

Det kändes på kvällen..:)

Tillbaka
Topp