• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 21/2 ”Nää, ngn vana blir det INTE!!..”

Glad fredag! Tar det lungt i inomhusdjungeln denna lediga dag med iskyla ute
1000038834.jpg

IMG_3611.jpeg

Go eftermiddag @RicVin Uppe med tuppen, ja. Morgonträning, nej nuförtiden. Men när det begav sig för undertecknad. Varje fredagsmorgon i arbetslaget var det fysträning enligt ett rullande schema.( förutom övrig fyspass i veckan) Gym eller löpträning/ intervall, rörlighet beroende på vem som hade ansvaret och efteråt gemensam frukost.Ha´re bäst och trevlig helg samt skål// 🧐

Senast ändrad:
IMG_3611.jpeg

Go eftermiddag @RicVin Uppe med tuppen, ja. Morgonträning, nej nuförtiden. Men när det begav sig för undertecknad. Varje fredagsmorgon i arbetslaget var det fysträning enligt ett rullande schema.( förutom övrig fyspass i veckan) Gym eller löpträning/ intervall, rörlighet beroende på vem som hade ansvaret och efteråt gemensam frukost.Ha´re bäst och trevlig helg samt skål// 🧐
Skål på sig!!!
4A6AD37C-6F53-4338-95A3-BC89B46B6883.jpeg

Checkar in sent denna fredag, tillika en s.k. Recharge Day som min härliga arbetsgivare införde under pandemin.
Chansen att komma ifatt lite på hemmafronten är såklart syftet så det var väldigt bra timing då märkliga ljud kom från badrummet från nedervåningen när första familjemedlemmen gav sig på att duscha imorse. Nu såhär på kvällskvisten har jag lyckats få igång varmvattnet och imorse tog jag tag i att låta en läkare kolla upp en spökande hälsena.
Kort och gott, en bra fredag och nu så roar jag mig med att plocka lite med samlingen och kom på mig själv med att jag sällan bär kronografer, undantaget tisdagar. Tänkte att nästa vecka skulle få bli en kronografvecka.
Kanske blir det dessa som får tjänstgöra🤷
Hursom, ha en underbar fredagskväll alla KSare.
IMG_2739.jpeg

Tillbaka
Topp