Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är det så. Helt ok när man väl är igång också. Men innan….
Klockbyte här med!Visst är det så. Helt ok när man väl är igång också. Men innan….
Blev lite klockbyte under dagen. Men håller mig till samma märke…
![]()
Skål på sig!!!![]()
Go eftermiddag @RicVin Uppe med tuppen, ja. Morgonträning, nej nuförtiden. Men när det begav sig för undertecknad. Varje fredagsmorgon i arbetslaget var det fysträning enligt ett rullande schema.( förutom övrig fyspass i veckan) Gym eller löpträning/ intervall, rörlighet beroende på vem som hade ansvaret och efteråt gemensam frukost.Ha´re bäst och trevlig helg samt skål//![]()
Plus i kanten för dot-dial. Saknar min ibland.Gin o'clock!!
![]()
Jag förstår det. Dot dial är riktigt trevlig. Vågar inte kalla det en keeper, men så länge en Panna ska finnas i samlingen blir den kvarPlus i kanten för dot-dial. Saknar min ibland.