• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 28/07 By Lesa JAJAMÄNSAN IDAG FIRAS DET …Direktrapport från en sommarpraktikant någon stans i Sverige//🧐

Det blev ett byte, och en öl!
Trevlig kväll!
_DSC1690.jpeg

_DSC1674.jpeg

Stort GRATTIS till er båda @Lesa 🥳💐🥳
Men inte ska ni vänta till 15!!
Här i Mölle är det stora badardagen..
IMG_8606.jpeg

Vågar man sig i det svinkalla vattnet får man en stilig knapp!!
IMG_8613.jpeg

Man får även gratis frulle av byföreningen! Ordning och redan på dem!!
Det var varmt och skönt i grannbyn så sent som förra veckan. Hälsningar från Nyhamnsläge👋🏻

För det är den 28 juli och vår bröllopsdag. Frun och jag firar jutebröllop. Gifta i 22 år. 2001 stod vi i Stadshuset och svarade ja till varandra .Visserligen varit ett par sedan 1986 och hade frun å jag gift oss det året, då hade vi firat Tegelbröllop.
E7E3AB75-89FF-433B-AD78-C1D14BCFFC3F.jpeg

Tänk vad åren rusar iväg. Jag undra hur många klockor som har suttit på min handled under dessa 37 år. Många är det och flera kommer det säkert bli. Idag MM.
IMG_2740.jpeg

Frun och jag kommer att fira hela dagen. Självklart kommer det att vankas bubblor i glaset och kommer vi att vänta till klockan 15:00 innan korken tas ur flaskan herr @RicVin. Det är frågan?
IMG_2791.jpeg

Ha nu en riktig trevlig helg allihopa och skål på Er och ta hand om de nära å kära//🧐
Grattis till @Lesa med frun🍾🎉 länge leve kärleken och watch collecting!

Tillbaka
Topp