Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så "kullamannen" lämnar snart bygden...//Börjar packa för hemfärd… En liten GT underlättar…
![]()
Sen ska vi ut och spana solnedgången igen ..
![]()
Det var varmt och skönt i grannbyn så sent som förra veckan. Hälsningar från NyhamnslägeStort GRATTIS till er båda @Lesa
Men inte ska ni vänta till 15!!
Här i Mölle är det stora badardagen..
![]()
Vågar man sig i det svinkalla vattnet får man en stilig knapp!!
![]()
Man får även gratis frulle av byföreningen! Ordning och redan på dem!!
Grattis till @Lesa med frunFör det är den 28 juli och vår bröllopsdag. Frun och jag firar jutebröllop. Gifta i 22 år. 2001 stod vi i Stadshuset och svarade ja till varandra .Visserligen varit ett par sedan 1986 och hade frun å jag gift oss det året, då hade vi firat Tegelbröllop.
![]()
Tänk vad åren rusar iväg. Jag undra hur många klockor som har suttit på min handled under dessa 37 år. Många är det och flera kommer det säkert bli. Idag MM.
![]()
Frun och jag kommer att fira hela dagen. Självklart kommer det att vankas bubblor i glaset och kommer vi att vänta till klockan 15:00 innan korken tas ur flaskan herr @RicVin. Det är frågan?
![]()
Ha nu en riktig trevlig helg allihopa och skål på Er och ta hand om de nära å kära//![]()