Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att följa strömmen…Tack för hjälpen kompis!! Nu var jag ju för en gångs skull uppe hyfsat tidigt för att vara semester. Men nu direkt efter frullen så blir det till att stuva bilen och puttra söderöver.. Så skönt att slippa fokusera på att starta en tråd i tid..
![]()
Kan man förresten säga ”puttra” om man åker elbil?…
Nåja, vi ska ”swoosha” söderöver…
Ha det så gott alla!!
Gud vad trevligt! Blir inte direkt mindre sugen på golfrundorna till helgen! Och stort tack för din tjänstgöringGodmorgon alla morgonpigga och även ni andra. @RicVin sommarvilar fortfarande å jag skall inte slå ut utan täcker som semestervikarie denna fredag…
![]()
Tidigt idag rullade klipptåget ut på banan å sitter nu som jobbonär på en av maskinerna , klipper och gör banan fin för våra spelare …
![]()
Jobbat sedan sommaren 2019 här på golfbanan. Ett perfekt sommarjobb som pensionär efter 43 år som officer….
![]()
och kom på att nästa år juni 2026 är det 50 år sedan jag ryckte in 18 år gammal och gjorde min värnplikt å det var helt andra maskiner som gällde...
![]()
så mitt klockval idag, en CITY kronmärkt tjänsteklocka som tilldelades mig som ung plutonchef när det begav sig under min långväga officerskarriär inom Försvarsmakten.Ha`re bäst och för ”böfelen”, glöm inte bort era nära och kära å ha en riktigt trevlig helg//![]()
Jag luftar min med. Räddad tillbaka till Sverige från en tysk handlare. I det närmaste en perfekt klocka. Bra verk, storlek, utseende och historia. Militär upp till öronen. Kommer aldrig sälja denna. Trevlig helg pågar och tösabidar.Godmorgon alla morgonpigga och även ni andra. @RicVin sommarvilar fortfarande å jag skall inte slå ut utan täcker som semestervikarie denna fredag…
![]()
Tidigt idag rullade klipptåget ut på banan å sitter nu som jobbonär på en av maskinerna , klipper och gör banan fin för våra spelare …
![]()
Jobbat sedan sommaren 2019 här på golfbanan. Ett perfekt sommarjobb som pensionär efter 43 år som officer….
![]()
och kom på att nästa år juni 2026 är det 50 år sedan jag ryckte in 18 år gammal och gjorde min värnplikt å det var helt andra maskiner som gällde...
![]()
så mitt klockval idag, en CITY kronmärkt tjänsteklocka som tilldelades mig som ung plutonchef när det begav sig under min långväga officerskarriär inom Försvarsmakten.Ha`re bäst och för ”böfelen”, glöm inte bort era nära och kära å ha en riktigt trevlig helg//![]()
Bra badklocka!Önskar alla en fortsatt härlig fredag!
![]()
Saknar du oss?Långt ifrån Sverige....
![]()
![]()
Idag kanske om ni har 30+.Saknar du oss?