• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fredagstråden 19/7 BCF Auktion ” FUCK CANCER ” sponsored By Hoffa and Affe!!!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Först så vill jag tacka dig @Hoffa för att du ger utan att vilja ha något tillbaka, verkar vara en person med ett stort hjärta på rätta stället!

Jag frågade H, om han ville vara med och skriva något eftersom han var med och bidrog med så mycket flis ( 5k ). Han skrev att jag/du kommer att fixa det galant utan honom, men jag vill ändå citera lite från PM.et jag fick. Jag har naturligtvis frågat H om det är OK att skriva ut det här i denna tråd.

Alltid kul att kunna hjälpa barnen, är själv ingen poet, därav är det win-win att någon annan startar tråden. Detta har blivit en tradition för mig, kul bara, att man hjälpa till med att finansiera lite av forskningen mot denna skitsjukdom . Som sagt var, så svarar en man med empati för andra medmänniskor, det gillar vi!

Vill även ge en honnör till samtliga personer som var med och bidragit med pengar på RicVins auktion 2019, det blev ju en bra slant tillslut. Även tack till farbror @RicVin såklart, som ser till att det kommer in flis för BCFs räkning, en riktigt härlig tradition du skapat och som vi hoppas fortsätter får många år framöver, vi gör skillnad!

Alla här inne, har en eller ett par kronor över, har man råd med denna hobby så har man även råd att skänka någon krona antingen till BCF eller Cancerfonden. Dom behöver alla slantar dom kan få in, för varje krona gör skillnad som sagt, och på sikt så kan det rädda liv!

Jag personligen tänker alltid såhär, imorgon kan det vara jag, någon i min familj eller någon av mina närmaste vänner som drabbas. Alla borde tänka så, för det har gått och blivit en folksjukdom som inte ska behöva drabba någon/några!

Nu vill jag önska alla en riktigt trevlig fredag, samt helg och ha även en fortsatt trevlig sommar för er som har, eller snart ska gå på semester! Själv så får jag ingen semester, jag kommer att plugga till den 20 september då jag tar examen som traditionell fönsterrenoverare, med ett gesällbrev

Ser ut som vi får en fin dag idag!

DSC_5766.JPG

DSC_5758.JPG

Jag själv kommer att tillbringa min helg med att köra ut 10 kubik stenmjöl för att få till en parkeringsplats och en gång mellan bostadshuset och garaget!

DSC_5717.JPG
DSC_5722.JPG
DSC_5724.JPG
07564BAF-69C3-4DE3-9F81-12E2D068B4D8.jpeg

E9CBF011-1F6E-4577-9C3D-F9418E01434C.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp