• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstrams: Bingo rånad på guldklocka

hans

Petrus Kenicius
BingoART_21338c.jpg


Där ser man. :shock: Stockholm är farligt. Citat ur filmen Smala Sussie om Stockholm: "Det finns fullt med knarkare överallt som sticker folk i benet bara för att dom tycker det är kul, och så skrattar dom elakt efteråt."

http://www.alltomstockholm.se/start/article3368357.aos
 

aleksi

Omega
JA man har ju läst om andra kändisar som supit bort klockor för 6 siffriga belopp. Har ks folket på sig finklockorna på de blötaste kvällarna? :)
 

David

Bödeln
aleksi skrev:
Har ks folket på sig finklockorna på de blötaste kvällarna? :)

Alltid! Blev orolig ett kort ögonblick en morgon men det visade sig att jag av någon anledning flyttat klockan till fel handled.

JoberMan skrev:
Även de blötaste kvällarna vill man väl ha något tjusigt på sig. En bra försäkring så behöver man inte bry sig

Har inte undersökt försäkring sen jag flyttade till Sverige, har alltid visat sig vara alldeles för dyrt att försäkra klockor där jag bott tidigare. Rekommendationer?
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Jag har ett tillägg till min hemförsäkring, detta kostar ca 200:-/mån för värde upp till 100k. Täcker stöld, förlust men även skador om man råkar tappa den i backen etc. Sen har jag även vanlig drulle som täcker värde upp till 50k.
 

David

Bödeln
Porsan skrev:
Jag har ett tillägg till min hemförsäkring, detta kostar ca 200:-/mån för värde upp till 100k. Täcker stöld, förlust men även skador om man råkar tappa den i backen etc. Sen har jag även vanlig drulle som täcker värde upp till 50k.

Inte illa. Vilket bolag?
 

David

Bödeln
Porsan skrev:
Trygg-Hansa, går inte att teckna separat, den är knuten till hemförsäkringen.

Men det är ju utmärkt, jag använder Trygg-Hansa för annat. Har än så länge inte någon hemförsäkring, så det är kanske läge ett slå till.
 
Topp