• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FreddeM

Köpt Rolex av @FreddeM. Riktigt bra kille som jag träffat flera gånger tidigare men nu gjorde vi vår första affär efter lite övertalning.
Skulle definitivt göra affärer igen.
100% GG

Köpt en klocka i 40tkr-klassen av @FreddeM
Klockan var i beskrivet skick (eller kanske något bättre faktiskt) och skickades väl inpackad och dessutom rekordsnabbt efter erlagd betalning. Rekommenderas varmt!

Träffat @FreddeM på flera GTG's. En supertrevlig kille man gärna tjötar med. Nu även sålt en Tudor åt min kompis till Fredde över en Cola-Zero. Precis som förväntat en supersmidig affär. Rekommenderas varmt!

Sålt en länk till @FreddeM! Mycket trevlig och seriös KS:are. Inga som helst konstigheter att göra affärer med!

Självklart en solklar GG som har mina varmaste rekommendationer. :)

Köpte en Tudor av @FreddeM på distans!
Det var en smidig affär; han hade snabba svar på alla mina frågor, är bra att göra med och snabb på att leverera.
100% GG, rekommenderas!

Tillbaka
Topp