• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredrik (Swe)

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Precis haft en träff med Fredrik där han lämnade över en mycket fin klocka.
Minst lika bra objekt som beskrivet!
Innan dess även en bra kontakt.
Tack så mycket /Jens
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Köpt en klocka för +10k av Fredrik och det var inga som helst problem. Tack för en fin affär och jag skulle inte tveka att handla igen. Lycka till :)

//Björn
 

Simpatico

Rolex
Köpte ett Omegamesh av denna väldigt trevliga herre.
Snabb leverans, korrekt beskrivning av varan och inga problem.
Gillas skarp och goodguy.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Jag och Fredrik bytte klocka över en riktigt trevlig fika! Jättetrevlig kanonkille som jag även kommer vända mig till i framtiden!
 

tholin

Breitling
Köpt ett Rolex jubileearmband av Fredrik. Fick en utförlig och helt korrekt beskrivning innan vi träffades f2f. Allt stämde och jag är mycket nöjd med armbandet. 100% good guy, trevlig dessutom.
 

PetHel

Breitling
Köpt en Rolexlänk av Fredrik. Bra kommunikation och snabb leverans! Mkt bra skick på länken.
Good Guy på alla sätt och vis
 

Rholm

Cartier
Håller med övriga talare, korrekt, smidig och väldigt trevlig herre. Har köpt av Fredrik och det var ordning och reda.
100 % Goodguy


Mvh
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Fredrik köpte en gammal vintage-dinka av mig. Allting sköttes prickfritt med snabb kommunikation och betalning.
10/10 would sell again! ;)
 

RobRoy

Panerai
2-Faktor
Har köpt en efterlängtad klocka i dyrare prisklass av Fredrik. Mycket trevlig och smidig affär, allt OK och inga konstigheter.
Klart good guy!!! :)
 
Senast ändrad:

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Har köpt en Breitlinglänk av Fredrik i en allt igenom jättesmidig affär. Trevlig korrespondens extra bonus. 100% Goodguy
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Fredrik, snabba beslut. Bra paketerat. Helt enligt annons. Helt klar Goodguy som jag gärna handlar med igen
 
Topp