Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytillskottet på plats denna Black Friday
![]()
Den här kom igår från England. En fransktillverkad handjagad 70-tals tank. Gillar!![]()
Shit va fin den är!!
Ja?Gratta Charles_ hans dinka + mitt strap. Lägga ett bud kanske?
JAAAA !Gratta Charles_ hans dinka + mitt strap. Lägga ett bud kanske?
DAG 5: "DJ H.I.S" (head in sand)
Trevlig helg!
Tackar! Kom igår från watchbandcenter. Jag tycker det är för tjockt då du kan få köpa detSnyggt band (på en riktigt snygg klocka), var kan man inhandla ett sånt?
Friday, suit up! Solen skiner, en bra morgon. Zenithen har åkt på idag med nya krokot.
Ha en strålande dag!![]()
Tack! Ja, den är verkligen jättefin. Det är en Zenith Elite Port Royal V Rectangle. Det är en utgången modell, min är dessutom en lite äldre modell med hänsyn till tavelutformning. Det är en väldigt fin klocka rent bygg och kvalitetsmässigt (urmakaren när han servade den berömde den för dess fina verk och byggkvalitet (tex tung välvd tavla i mässing) och då jobbar han normalt sett med Rolex). Det var en rätt dyr klocka som ursprungligen (+50k), men man kan hitta dessa för väldigt överkomliga priser om du letar!Sjukt snygg. Vad är det för model/ref?
1680 Red på NOS tropic även i dag.
Den är man verkligen äckligt avundsjuk på....