• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Freeeedag

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Trevligt band, kommer från?


...från JakobZ via k0ltrasten via vaniljglass . Välollat mao. Smutsigt.

Eller en bit KS-historia som jag väljer att kalla det. :)

Men från början är det från Bulang. Mycket trevligt band som jag varit sugen på länge. Men är inte riktigt kompis med Bulangs prisnivå (speciellt på frakten), så passade på när det fanns ett använt att tillgå. Men kvalitén på bandet och utförandet är oklanderligt.
 

cab

Audemars
2-Faktor
...från JakobZ via k0ltrasten via vaniljglass . Välollat mao. Smutsigt.

Eller en bit KS-historia som jag väljer att kalla det. :)

Men från början är det från Bulang. Mycket trevligt band som jag varit sugen på länge. Men är inte riktigt kompis med Bulangs prisnivå (speciellt på frakten), så passade på när det fanns ett använt att tillgå. Men kvalitén på bandet och utförandet är oklanderligt.

Tyckte det såg ut som ett BS :) Har sneglat lite på det där. Ja han tar rätt bra betalt men det är bra skit :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Tyckte det såg ut som ett BS :) Har sneglat lite på det där. Ja han tar rätt bra betalt men det är bra skit :)


Bra kvalité på banden, och de är värda sitt pris - speciellt när de är lite mer arbetade som t.ex. det där. De enklare skinnbanden tycker jag att man kan få av fullgod kvalité på andra ställen.

...jag stör mig mest på fraktkostnaden som jag tycker är lite löjlig! :dead:
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Sista fredagen i Januari - det firar vi med en ny klocka på handen! Äntligen premiär för 210, ha en grym helg KS!

294AB715-DA93-4454-A1C1-1422293D2A78_zpslweqtcko.jpg

4408952B-902B-40D2-94D5-282AB2FEB005_zps7jgccjgl.jpg
Det här måste vara en optisk fredags-illusion. På första bilden ser det ut som att klockan är enorm. Och om då klockan är enorm så måste handen på andra bilden vara gigantisk.

Jag har aldrig fastnat för Panerai, men baksidan är väldigt trevlig.
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Det här måste vara en optisk fredags-illusion. På första bilden ser det ut som att klockan är enorm. Och om då klockan är enorm så måste handen på andra bilden vara gigantisk.

Jag har aldrig fastnat för Panerai, men baksidan är väldigt trevlig.

Urtavlan är ganska clean och storleken på indexen samt positionen är placerat på sånt sätt att den uppfattas som större. Den är 45mm och kan beroende på fotovinkel uppfattas som gigantus.


EA3D81D3-D891-47D3-808A-3C33E5031853_zpsxtroogkw.jpg
 
Topp