• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fridensliljor [livinl0ud]

Har köpt en G-Shock i premiumsegmentet av denna otroligt trevliga herre. Allt var precis som utlovat och affären var en alltigenom supertrevlig upplevelse. Mina absolut bästa och varmaste rekommendationer till @livinl0ud som jag gärna gör flera affärer med. Absolut 110% GG i min bok! Stort tack! 🙏🏻😍

Alltid lika trevligt att göra affärer med @livinl0ud , blir liksom inte bättre än så. 🙂
Han är en....
7F1D2441-519D-4425-95D3-E1F3F693D666.gif

Gjorde ett klockbyte med @livinl0ud och det var perfekt på alla sätt och vis. Otroligt trevlig herre att göra affärer med vilket jag mer än gärna gör igen. Allt precis som utlovat! Absolut 100% GG! Rekommenderas varmt! 😊

Sålde en parfym till @livinl0ud denna gången, och denna killen är alltid lika trevlig att ha att göra med.
Lyssna nu....... JAG SÅLDE till honom, men jag fick också en present på posten av @livinl0ud med 5 stycken parfymprover helt gratis (Inga snålt tilltagna flaskor heller)!

Vill man inte göra affärer med denna herre så kan man lika gärna sluta att göra affärer över huvud taget :D.

200 % goodguy!

Köpte en S&S UTC Skydiver av @livinl0ud
Fantastiskt fin affär där varan skickades blixtsnabbt efter betalningen och när paketet kom fram och jag öppnade det, så blev jag glatt överraskad. Jättefint och säkert förpackat och skicket på klockan var över förväntan.
Grym kommunikation hela vägen!
En person som jag mer en gärna gör affär med igen och en riktig helylleGG i min bok!
Tack.

Tillbaka
Topp