• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fuck Cancer

Mauritz

Guld
Stöd ungcancer.
www.ungcancer.se
Perfekta julklappen..
25762B3C-1E83-46BB-8BBA-BB09C7AE7BC5.jpeg

Tjena, vill inte på något sätt hi-jacka den här tråden då jag tycker att Ung Cancer gör ett fantastiskt jobb och alla som kan bör stötta dessa. Vill samtidigt passa på att informera om initiativet WarOnCancer.com, en plattform och rörelse med mål att öka mental hälsa och mental återhämtning hos alla som drabbats av cancer: patienter, närstående samt överlevare.

Jag, tillsammans med min bästa vän startade #WarOnCancer då Fabian drabbades av Leukemi i juli 2015 och har sedan dess skapat och lanserat en beta av plattformen som ni mer än gärna får kika in på och sprida.

En app utvecklas tillsammans med ett tidigare kodnings-team från Spotify och vi lanserar mobilversion + ny web-version i början på 2018. Stay tuned - och tack för att ni kikade.

Mvh
Sebastian Hermelin

Hänger tyvärr en del på hemotologiska avdelningen i Huddinge nu för tiden. Helt sjukt hur hela världen kan vändas upp och ner plötsligt..(inte jag som är den drabbade)

I mitt fall så verkar vi ändå se ljuset i tunneln och kan förhoppningsvis lägga denna skit bakom oss snart. Glöm inte bort att vår sjukvård är fantastisk! swishar givetvis en slant.

La precis en beställning själv bra att ha hemma brukar vara uppskattat och ge bort vid middagar etc. istället för blommor eller vin.
ARMBAND VIT 1030
3 x 100,00 kr/st.
300,00 kr
ARMBAND SILVERSVART 1330
3 x 100,00 kr/st.
300,00 kr
600,00 kr
Fraktkostnad:
20,00 kr
Totalt inkl.moms
620,00 kr

Glöm inte KS-BCF.

La också en beställning på några svart -silvriga. Snyggt i jämförelse med de vanliga som ser ut som de är "gjorda på dagis banden" tycker iaf jag .

Köpte ett par armband. Ledsamt att läsa om er som är/var drabbade av denna hemska sjukdom. Mina tankar går till er och era familjer!

Tillbaka
Topp