• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fuck Cancer

Nytt armband från Ung Cancer, perfekt julklapp eller bara en "everyday gift"
Silverarmband--2.jpg

En liten "Reminder" samt ett fint erbjudande från Ung Cancer.
Kom igen nu köper vi..

https://shop.ungcancer.se/bracelets

BESTÄLL TVÅ ARMBAND OCH FÅ ETT AV DOM GRATIS
Ett cancerbesked drabbar så många. Familj, vänner, kollegor och många, många fler. Vi vill därför hjälpa alla er som drabbas att visa stöd, tröst och gemenskap för varandra. Just nu kan du beställa två armband av oss och få ett av dom gratis. Med ett extra armband kan du visa att du finns där för någon. För tillsammans är ingen ensam <3
Välj två armband med färgglada pärlor (inte pärlkit) och skriv in TILLSAMMANS som rabattkod i betalläget för att ta del av erbjudandet. Erbjudandet gäller gång per köp och gäller till och med 28/2 2018.
Intäkterna från försäljningen på Ung Cancers webshop går till vårt arbete med att skapa mötesplatser, ge personligt stöd, informera och debattera åt unga vuxna som lever med eller nära cancer.

Bra att denna tråd återupplivades!
Kom på mig själv att mitt armband gick sönder rätt nyligen så passade på att köpa ett nytt till mig och ett till sambon. Hoppas fler blir motiverade av tråden och slår till på ett eller fler armband! :)

Såg denna tråd nu, klart man köper ett armband. Ganska fint att flera ställen börjar göra möjligheten att ge en slant samband med köp. Bokade en resa tidigare i veckan och man fick frågan om att ge en slant till Unicef. Tvekade inte en sekund och valde max belopp som va på 100kr. Känns som man gör det lilla extra och man blir lite gladare.

20180228_190650.png

Tillbaka
Topp