Då tycker du rätt!!Såg denna på instagtam tidigare:
Tycker den är fullkomligt gräslig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då tycker du rätt!!Såg denna på instagtam tidigare:
Verkligen. Kanske funkar om du är wannabe-rockare från Sumpan, men ful oavsett.Såg denna på instagtam tidigare:
Ooh shiny?Ja, vafan säger man.
Den här har tagit täten för mig. Christophe Claret i samarbete med Andre Checa.
http://www.ablogtowatch.com/andre-checa-designs-most-hideous-watch-case-this-year/
Alltså, till vilken utstyrsel tänkte sig designern att denna skulle passa till? Skogsmulle?
Den här har tagit täten för mig. Christophe Claret i samarbete med Andre Checa.
http://www.ablogtowatch.com/andre-checa-designs-most-hideous-watch-case-this-year/
Alltså, till vilken utstyrsel tänkte sig designern att denna skulle passa till? Skogsmulle?
Vet inte om jag skall skratta eller gråta.Vad tycker ni om den här då? Väldigt praktiskt med 5 tidszoner!
Om denna tråden hade varit en tävling... Du vann just jakten på den fulaste klockan!Vad tycker ni om den här då? Väldigt praktiskt med 5tidszoner!
Vad tycker ni om den här då? Väldigt praktiskt med 5 tidszoner!
Ser ut som något @Apansson skulle gilla.Ja, vafan säger man.
Man säger "all I do is wiin wiin wiin"Ja, vafan säger man.
Tycker att många (de flesta) av Corums modeller hamnar i fulfacket.
Om man ser dem på bild. Ser du dem live så är det en helt annan sak, lovar dig. Såg en Admiral`s Cup på en kvinnlig kaptenen på ett fartyg nere i Italien i sommar, den såg riktigt jävla bra ut.
Satte virren i halsen när jag såg den, vafan ska de där föreställa?Vad tycker ni om den här då? Väldigt praktiskt med 5 tidszoner!
En stycke haute horologie ser du väl!Satte virren i halsen när jag såg den, vafan ska de där föreställa?
Kan inte ta birdman seriöst efter han klev in på nån radiostudio och krävde att det skulle "Put some RESPEK on it"
Testade denna hos nymans för nåt år sen. Fet!
Vet inte om jag skall skratta eller gråta.
Jag förundras på många sätt
Det där ser ut som en rip-off av Vianney Halter Antiqua. Skillnaden är att VHn är en klocka i den högre skolan med avancerat urverk och rätt högt anseende. Designen är däremot en smaksak.