• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste släppet 2024 ?

Måste passa på att även i denna tråd nominera Islander × The Urban Gentry Rangemaster II GMT Limited Edition.

Placeringen av datumfönstret kl 4:27 är bland det mest idiotiska jag sett i klockväg. Och kolla kronskyddet! Som näsbenet på en tungviktsboxare. Jag skulle kunna fortsätta men nöjer med den här produktbilden:

1000015146.jpg

Måste passa på att även i denna tråd nominera Islander × The Urban Gentry Rangemaster II GMT Limited Edition.

Placeringen av datumfönstret kl 4:27 är bland det mest idiotiska jag sett i klockväg. Och kolla kronskyddet! Som näsbenet på en tungviktsboxare. Jag skulle kunna fortsätta men nöjer med den här produktbilden:

1000015146.jpg
Klockan tycker jag delar drag med Linde Werdelin.

1000015146.jpg
Ovanligt ful , med lite 1655 explorer och constellation inspiration ?

Fulaste klockan worldwide och all time måste vara denna från Tudor. Hur man lyckas missa på precis alla punkter är för mig ett frågetecken. Skulle jag bli erbjuden klockan för 1000kr skulle jag tacka nej om tanken var att jag måste bära den efter köpet.

18981299_1.jpg
Smaken är som baken - personligen tycker jag att det där är det intressantaste som den tillverkaren saluför i dagsläget.

Tillbaka
Topp