• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FULLT Förhandsvisning Kaplans Klockkvaliten

P

Philippe Stern

Guest
Men varför anmälde du dig inte till Bond eventet hos Rob för?
Det gjorde jag. Svarade rätt på alla tre frågorna. Snabb var jag också. Men Spencer ville ha ett annat "rätt" svar på fråga 3. Känner mig djupt kränkt och förfördelad.

Nu på tisdag ska jag till Barcelona och jobba. Men hade nog inte anmält mig i alla fall. Jag gillar nya klockor.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det gjorde jag. Svarade rätt på alla tre frågorna. Snabb var jag också. Men Spencer ville ha ett annat "rätt" svar på fråga 3. Känner mig djupt kränkt och förfördelad.

Nu på tisdag ska jag till Barcelona och jobba. Men hade nog inte anmält mig i alla fall. Jag gillar nya klockor.
Nya klockor är aldrig fel :cool:
Hur länge stannar du i Barcelona? Jag ska dit i helgen...
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
För att styra on-topic. Vad tror folk om ploprofarna? Är det inte lite saftigt utgångspris på den utan sekundvisare? Går det att få tag i en matchande sekundvisare?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Ena dottern har blivit sjuk vilket ihop med vissa andra omständigheter gör att jag tyvärr tvingas ge upp min plats, bittert värre! Trevligt iaf att någon annan förhoppningsvis får bli glad iom möjligheten att gå. :)
Spencer är iaf PM:ad..
Hoppas ni som får/kan gå får det förträffligt trevligt!
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
I full gång
image.jpeg
 

JohnDoe

Rolex
Stort tack till Kaplans och forumledningen för ett mycket bra arrangemang. Kul bonus att Omega var där med sin nyheter. Gillade Snoopy.
 
Topp