”Vissa delar” jo tackLite mer innan jag blockar säljaren!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Vissa delar” jo tackLite mer innan jag blockar säljaren!
![]()
Mina svar! Jag ska ge mig snart”Vissa delar” jo tackÄr högst tveksamt om det går att hitta en enda originaldel på den. Men om den börja sitt liv -81 och precis allt är utbytt så måste den va legit… Pajas säljare!
Har man tur så kan tradera support ibland plocka bort hämndomdömen som dessa. Men tror det gäller att ha tur med vem man får kontakt med..Jag kunde inte låta bli att lämna omdöme och mycket riktigt kom hämnden direkt! Jag tänker att en kunnig köpare kan lätt se på övrig historik vem som går att lita på;-)!
![]()
![]()
Det gick inte!Har man tur så kan tradera support ibland plocka bort hämndomdömen som dessa. Men tror det gäller att ha tur med vem man får kontakt med..
Hur löste det sig med affären efteråt? Jag antar att du upptäckte att det var ett fulur innan du betalade? Men då lät Traderas kundtjänst dig att avbryta affären, fast de inte höll med dig/konfirmerade att den var falsk?Det gick inte!
![]()
Jag hade betalat, men lyckades få pengarna tillbaka utan att först behöva ta emot fuluret! Så en bra lösning för mig, men trist att säljaren får fortsätta härja fritt!Hur löste det sig med affären efteråt? Jag antar att du upptäckte att det var ett fulur innan du betalade? Men då lät Traderas kundtjänst dig att avbryta affären, fast de inte höll med dig/konfirmerade att den var falsk?![]()
Tror inte heller den är korrekt. Superknasig krona och som du säger så tror jag inte Ceinture gjordes i pläterat format.Nej, tror inte den modellen finns som förgylld, och om det gör det ska de stå ”plaque or” och inte ”electroplated”. Tror den är fejk!
Jag har anmält den till Auctionet! Säkert bra om det kommer från flera håll, så ingen köper det fuluret för dyra pengar!Tror inte heller den är korrekt. Superknasig krona och som du säger så tror jag inte Ceinture gjordes i pläterat format.
Gjorde detsamma!Jag har anmält den till Auctionet! Säkert bra om det kommer från flera håll, så ingen köper det fuluret för dyra pengar!