• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fy sjutton vad skönt med julledigt!

PCB

Audemars
verkligen!! Jobbar ständig natt , 5 dar i veckan, blir inte speciellt rättvänt dygn på helgerna heller,
Ser fram emot 18 dagar ledigt som "daywalker":)
 

sveol

Cartier
Själv skall jag ligga i soffan och dricka öl och spela tvspel. Om nu inte sambon tvingar på en massa samtal och besök till släkt och vänner.. Undrar vems planer som kommer slå in, mina eller sambons..
 

almeyero

Panerai
Ledig från och med nu på fredag den 18, fram till den 11 januari. Ibland har det sina fördelar med att vara lärare.
 
  • Like
Reactions: jhm

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Har haft alldeles för lite luft i kalendern den senaste tiden och druckit alldeles för lite gott kaffe. Längtar som attan efter långa förmiddagar i soffan med gott kaffe och total improduktivitet.
 

matalm

Cartier
Julmat med jobbet kl. 12.00 på fredag, kanske med en Orient Star på armen, sen går jag hem! Förhoppningsvis kan jag förlänga lovet med tio dagars pappaledighet i januari! Mer diver/beater än dressare fr.o.m. att jag kan börja kalla mig farsa.
 

Roxen

Cartier
Egenföretagare och normalt väldigt lite semester. Över jul - och nyår ser det dock ut att kunna bli ett par veckor. Känns inte helt fel...
 
Topp