• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FYI

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Jag läste rubriken som "fy!" och tänkte att nu får vi en utskällning från ministern:nailbiting: .
Men detta var ju trevliga besked:D.
 

Sond

Patek
Det är jäkligt bra!

Framförallt är forumet bra. Om andelen med mer än 50 inlägg är bra vet jag inte för jag kan för lite om hur "stort" ett forum kan vara. Men för egen del känns det som att det finns potential för ännu fler med många inlägg. Forumet är så extremt djupt i klockkunskap och brett i allmänna frågor. Dessutom är nivån väldigt hög. Nästan aldrig att troll eller tokstollar dyker upp.
 

jandan

Panerai
Så går det när man har det bästa forumet! Bara att ta till sig berömmet och njuta segerns sötma!
 

joh.jonsson

Panerai
Grymt! Det va inte alls sån här fart som det är nu när jag började hänga här. För många tusentals kronor och minuter sen :D
Tillomed några som försvunnit sen dess, typ viggen o Undersköterskan va länge sen man såg till!?

Keep it up!
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Jag är ny här men kan bara hålla med Riktigt kul att vara på KS. Blir mycket tid med min ipad:D
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hur kul som helst; bästa forumet, punkt! Har sett en rejäl ökning bara under min tid här vilket är sedan i somras. Riktigt kul att se hur även många nya kommer in och tar välförtjänt plats. Det och mycket annat säger något om den fina anda KS har!
 

Dr Stein

Cartier
Bra jobbat! Verkligen ett toppenforum, med bra stämning, högt i tak, massor av kunskap och intressanta diskussionstrådar. Jag har hängt här i dagligen i flera månader innan jag slutligen registrerade mig (för att kunna handla klockor av forummedlemmar!). Ser fram emot att hänga kvar lång tid (och många klockor) på forumet!
 

jabla

Sarlacc
Äntligen har jag hittat en meningsfull sysselsättning för dötiden på jobb på bekostnad av att KS stjäler meningsfull fritid också. :D
 
Topp