• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fyra år som ”klocknörd”

Härligt och grattis grabben! 🥳👍
Jag har haft äran att ta över en av dessa, har den fortsatt kvar. Har haft den sedan Aug -22. Sjukligt länge! 😎
Tackar tackar!
Ja och en fin grön Oris dessförinnan, den fick tyvärr inte åka med i sammanställningen pga hård konkurrens. Nästan lite sugen på att ”ta tillbaka” Emergency! Helgrym klocka👊😎

Snyggt!
Alltid uppskattat att se dina sammanställningar och höra om dina lärdomar.
Du ska även ha credd för att du tar bra bilder. Något som jag har tänkt på flertalet gånger.
Mina wristshots är inte i närheten av lika bra som dina.

Snyggt!
Alltid uppskattat att se dina sammanställningar och höra om dina lärdomar.
Du ska även ha credd för att du tar bra bilder. Något som jag har tänkt på flertalet gånger.
Mina wristshots är inte i närheten av lika bra som dina.
Tack och så kul att höra, eftersom jag tycker du är riktigt grym på att fotografera!
Antar att jag har KS att tacka för, där jag försökt att lära mig av andra som tar bra bilder😃

Här har vi jämförelse av wristshots under mina första tre år på Klocksnack. Nog har det varit en utvecklingskurva😂

Första året - Riktigt kassa bilder med dåligt ljus
C41322E4-07F7-4A19-94E8-8C5F8B5527C4.jpeg

Andra året - Lärt mig att försöka ha naturligt ljus, men dåliga vinklar
E47426D8-0605-412A-A436-AE4302DE02AC.jpeg

Tredje året - Äntligen börjar jag kunna ta något mer representabla bilder av klockor
31E5E2EE-1E24-4887-85F6-B294E3100BB7.jpeg

Älskar dom här sammanställningarna.
Gillar din fart och spridning bland klockorna som passerar.
Själv skulle man aldrig kunna kliva in i flipparhjulet. Svår separationsångest, mycket velande och dålig ork för att
ta tag i försäljningarna.
Men gillar att du kör ditt race.
Ser redan framemot nästa sammanställning.

Älskar dom här sammanställningarna.
Gillar din fart och spridning bland klockorna som passerar.
Själv skulle man aldrig kunna kliva in i flipparhjulet. Svår separationsångest, mycket velande och dålig ork för att
ta tag i försäljningarna.
Men gillar att du kör ditt race.
Ser redan framemot nästa sammanställning.
Kul att höra! Tar sin tid, men finns för mycket kul att testa för att sitta lugnt med ett antal klockor😅
Separationsångesten ökar dock, har nu några klockor som jag känner att jag aldrig vill sälja, t.ex. en tritium Speedy. Men vem vet, ska inte säga allt för mycket, kan bita en i arslet senare🤣

Tjena
Fina bilder och klockor.
En fråga? Är det möjligen du som hade bloggen A watch flippers diary?

Väldigt trevlig läsning och gett mig inspiration efter 15 års avhållsamhet från klockvärlden.
Ja jag vet, jag är beroende.

Tjena
Fina bilder och klockor.
En fråga? Är det möjligen du som hade bloggen A watch flippers diary?

Väldigt trevlig läsning och gett mig inspiration efter 15 års avhållsamhet från klockvärlden.
Ja jag vet, jag är beroende.
Kul att du gillar bilderna och klockorna som jag haft senaste året. Jag har varken haft eller har just nu någon blogg, utan hänger bara här på KS😊

Välkommen tillbaka till klockvärlden, ser fram emot att se vad som kommer trilla in i din samling framöver👍

Diagnos: du är svårt sjuk i ”armbandsur”. Och jag älskar det! Tur att vi har ett helt forum att dela med oss kring denna märkliga åkomma med varandra :)))
Och tack för ytterligare en årssummering!

Tillbaka
Topp