Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså Omega cal 2500 är så satans bra att det inte är klokt.Tolvårsuppdatering
Jepp, idag är det 12 år sedan jag registrerade mig på det här beroendeframkallande forumet. Hoppade över uppdatering vid 11 år då inget hade hänt under det året. Tyvärr har det hänt lika lite under det senaste året som har gått. Däremot har det tillkommit massor med nya medlemmar dom två senaste åren, där några kanske uppskattar att den här tråden bumpas upp.
Som sagt, inget köpt och inget sålt. Roterar samma sju klockor veckovis fortfarande, vilket troligen tyder på att jag är rätt nöjd med dom jag har. Tror inte jag har tittat in i "Säljes" sen i februari. Tidigare försökte jag i alla fall ha koll på begärd prisnivå på mina klockor men inte ens det gör jag nu. Umgås dock fortfarande med tanken på att byta ut en 2-3 stycken mot något riktigt fint men hittar ingen inspiration för tillfället. Vi får se om det ändrar sig framöver ...
12 år har vi hört ...
![]()
... och jag har fortfarande full koll på gångavvikelsen.
![]()
Med det sagt, ha en fortsatt bra sommar! / laketwig
Håller med. Men ingen av lakewigs nuvarande ur har väl cal 2500? Tänkte då du svarade på just de inlägget? TjääänaAlltså Omega cal 2500 är så satans bra att det inte är klokt.
Hahaha nej jag såg bara den svara SMPc:n sedan SMPc i excelarket. Reflekterade inte över "42"...Håller med. Men ingen av lakewigs nuvarande ur har väl cal 2500? Tänkte då du svarade på just de inlägget? Tjäääna![]()
KS när det är som bäst.Har faktiskt helt missat den här tråden, så önskar dig grattis på årsdagen!
Har länge sett dina utsökta bilder på dina superfina klockor, och flera gånger tänkt att det vore en dröm att ha liknande i lådan.
En dag i höstas hade jag plötsligt ett meddelande i inkorgen från dig, där du frågade om vi hade träffats några dagar tidigare.
Tydligen var det så, vi hade mötts på en hundpromenad och pratat om våra hundar, så när jag några dagar senare la ut en bild på Triton från närområdet kände du igen oss.
Detta var starten till flera hund-klockpromenader där jag hade möjlighet att prova alla dina klockor.
Är som du vet väldigt svag för Sea-dwellern men även Ingyn gillar jag skarpt.
Otroligt fin samling har du och jag är glad att vi träffats så vi kan diskutera klockor och annat på promenaderna.
Alla har ju redan sett klockorna men slänger in några bilder när dom är på min arm också.
![]()
![]()
![]()
![]()