• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Går inte att redigera inlägg via Tapatalk!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Får upp något meddelande då jag försöker redigera inlägg via Tapatalk. Någon annan som märkt det de senaste dagarna?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

max

Dancing Queen
Fungerar tapatalk för dig? :eek:
Har inte funkat sedan serverbytet trots att jag tagit bort, rensat catch och lagt till på nytt :cry:
Får dessutom Error 105, dns lookup fault ungefär var 6:e gång jag uppdaterar forumet i webbläsarna på ipad och iphone, sen tar det ca 2min innan jag kan läsa forumet igen. Börjar bli skapligt irriterande att den alltid ger upp när man skrivit ett långt inlägg och trycker på posta :twisted:

Edit: ursäkta att jag inte tillförde ett dyft till denhär tråden, var bara tvungen att ojja mig lite när tillfälle gavs :roll:
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jo, Tapatalk har funkat bra, men senaste dagarna har det inte gått att posta redigeringar i ens tidigare inlägg...

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tapatalk fungerar inte för mig heller, har inte fungerat sedan serverbytet eller om det var när jag uppdaterade till os 6.0. Gjorde det relativt samtidigt så vet inte vilket av det det var.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Testa att ta bort KS från Tapatalk-appen, och logga ut från Tapatalk. Logga in igen och lägg till KS igen.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Håll ut mina vänner.
Det är en stor förändring på gång ...vi har helt enkelt fått växvärk.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Tapatalk fungerar för mig! Fick dock tablett Ks i tvåan efter senaste flytten. Däremot har jag problem med att skicks PM via tvåan, "den valda användarn finns inte".

Jag tillför väl heller inget i denna tråden, bara gnäller;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
theargonaut skrev:
Testa att ta bort KS från Tapatalk-appen, och logga ut från Tapatalk. Logga in igen och lägg till KS igen.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Har blåst ipaden och installerat om alla appar, ingen förändring.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
JakobZ skrev:
theargonaut skrev:
Testa att ta bort KS från Tapatalk-appen, och logga ut från Tapatalk. Logga in igen och lägg till KS igen.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Har blåst ipaden och installerat om alla appar, ingen förändring.
Det låter väldigt märkligt... Fungerar här.
Men som sagt ...håll ut, bara lite till.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Går inte att redigera inlägg via Tapatalk!

Testa Android?! :mrgreen:

Edit: ...bara för att jag kan, med Tapatalk... :mrgreen:
 
Topp