- Pris
- 2000
- Returpolicy
- Byte: Är någon missnöjd byter vi tillbaka med korrekt försäkrad frakt bekostad av var och en.
Sälj: Är något fel löser vi en returfrakt på min bekostnad. Ångrar du dig av andra skäl står du för returfrakt
- Bilder Skickat
- Ja
Edit 17/8: Nu till försäljning. 2000 pix exkl ditt val av frakt. Oförsäkrad frakt på din risk, försäkrad frakt på min risk.
G-Shock GWX-5600WA med radiosynk och månfas/tidvatten-indikator.
Svart band har suttit på under min ägo, använt skick. Vitt originalband i mycket bra skick.
Bytes mot
Notera att enbart U-moduler är aktuella byten.
Alla byten behöver vara i bra till mycket bra skick.
Korrekt försäkrad frakt från båda håll, ev långvariga frakt-problem löses av skickande part medan den andra klockan skickas tillbaka.
Finns box, ej manual, men kan skicka länk till manual på nätet om du vill
Referenser finnes här
Allt gott!
/Andreas
Lånad bild för att visa vitt band:
G-Shock GWX-5600WA med radiosynk och månfas/tidvatten-indikator.
Svart band har suttit på under min ägo, använt skick. Vitt originalband i mycket bra skick.
Bytes mot
- G-5600UE-1 förstahandsval (är du flink på att handla från utlandet så kan du beställa en sån för ca tusen spänn mindre än ett lågt räknat andrahandsvärde på ebay för G-lide:n, själv orkar jag inte
)
- DW-5600UE-1 och GW-5000U-1 kan också vara aktuella, den förstnämnda får lägga en lusentapp mellan pga viss skillnad i tillgänglighet och andrahandsvärde
Notera att enbart U-moduler är aktuella byten.
Alla byten behöver vara i bra till mycket bra skick.
Korrekt försäkrad frakt från båda håll, ev långvariga frakt-problem löses av skickande part medan den andra klockan skickas tillbaka.
Finns box, ej manual, men kan skicka länk till manual på nätet om du vill

Referenser finnes här
Allt gott!
/Andreas
Lånad bild för att visa vitt band:
Senast ändrad: