Ser bara ut att finnas för PC i nuläget! @Bjoerlin76
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Hittade det precis också. DamnitSer bara ut att finnas för PC i nuläget! @Bjoerlin76
Blir gärna så med early accessTack! Hittade det precis också. Damnit![]()
Tack! Hittade det precis också. Damnit![]()
Haha jag vet...
Gillar spelen starkt! En rejäl tröskel att komma över innan man känner sig bekvämDarksouls 3 för tillfället. Sjukt frustrerande, mitt första (souls spel) förutom salt&sanctury, Men nu när man är torr bakom öronen ska det fan va svårt![]()
Heter du på psn? Lirar typ bara division nu.Är på resande fot ett tag till men sedan blir det The division på PS4.
Lirade betan och tyckte det var bästa spelet på länge![]()
Lirar rätt mycket BF3/BF4. Heter tgadler där med, hojta bara till om du vill köra nån dag!Nån som lirar bf4 på PC ?![]()
Lirar när ungen somnatLirar rätt mycket BF3/BF4. Heter tgadler där med, hojta bara till om du vill köra nån dag!
Men förstår du inte, de förtjänar ju bättre rating men hamnar alltid med feeders...Jag spelar dota 2 men blir mest arg när folk flamear hela tiden och tror att de är bättre än alla andra som på något magiskt sätt ändå har exakt samma rating som de själva. Det är verkligen Donner - Kruger-effekten och "illusory superiority" i sitt esse![]()
Slö som fan på att svara men heter Scorpio_lehner på psn ;PHeter du på psn? Lirar typ bara division nu.
Asså är det någon som lirar rust eller? Har blivit helt besatt och förtidspensionerar mig snart för att lira på heltid!
Konsol eller data?Får tvunget prova nya Battlefield!
![]()