• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gamingtråden

Tack! Hittade det precis också. Damnit :(
gaming-on-a-mac-meme.jpg

Xbox One. För gammal för att vara bäst eller snabbast numera men lirar ändå Forza Motorsport 6 & Project Cars som mest. :)

Darksouls 3 för tillfället. Sjukt frustrerande, mitt första (souls spel) förutom salt&sanctury, Men nu när man är torr bakom öronen ska det fan va svårt :D

Spelade mycket BF ganska dedikerat innan men numera mest racing (forza, dirt med mera) och casual på typ cod osv på Xbox One. Finns på live om nån vill lira, skicka pm i så fall :)

Asså är det någon som lirar rust eller? Har blivit helt besatt och förtidspensionerar mig snart för att lira på heltid!

Lirar Heroes of the Storm när jag får möjlighet vilket kanske är 1-2 ggr i månaden. Lirade lite Division i början av sommaren och ska väl försöka hitta något höstspel att drunkna i. Känns som det är mycket godis som kommer. Sitter och hoppas på att Blizzard ska presentera Diablo 4 eller någon form av rejäl revamp på D3 på Gamescon eller Blizzcon. Är också sugen på att testa något survivalspel likt Rust.

Tillbaka
Topp