• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garanti från CreationWatches

Har köpt en Seiko hos Creationwatches, tyvärr har jag problem med den då batterireserven inte håller länge alls.
Dom säger jag ska ta den till "take the watch to the nearest experienced watchmaker or Seiko
Service centre listed in the warranty booklet"

Det enda som står i den är optura.se, måste jag kontakta dom för garantiärenden eller kan jag gå till mig lokala klockhandlare och höra om han kan fixa Seiko garanti?

Du kan gå till vilken SEIKO-AD som helst, de kommer då säga att garantin inte gäller. Lycka till!

köpte en skx007 av creationwatches, den stannade efter 1 vecka. jag mejlade då creationwatches och frågade hur jag skulle göra, fick då samma svar som du.
kontaktade då optura och berättade vart jag hade köpt klockan, kan väl säga att dom inte var jätte intersserade av att hjälpa till...

köpte en skx007 av creationwatches, den stannade efter 1 vecka. jag mejlade då creationwatches och frågade hur jag skulle göra, fick då samma svar som du.
kontaktade då optura och berättade vart jag hade köpt klockan, kan väl säga att dom inte var jätte intersserade av att hjälpa till...
Tråkigt, så vad gjorde du?

Bäst är nog om man handlar genom Paypal, då man kan inleda en tvist inom 180 dagar om varan är defekt eller går sönder.. Jag har också handlar genom CW, men inga problem för mig.

Tillbaka
Topp