• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Garmin Forerunner 235 + Garmin HRM-Dual pulsband

nickebult

Omega
Pris
800
Returpolicy
Ja det är väl isf om den ej funkar vid leverans..
Bilder Skickat
  1. Ja
IMG_0455.jpg



Forerunner som har varit med på ett fåtal löpturer. Ledsnade på det och började gymma istället.
Löparklocka med GPS och pulsmätning vid handleden. Kan även visa notiser från telefonen. Mer info på denna länk: https://buy.garmin.com/sv-SE/SE/p/529988/pn/010-03717-55
Jättefint skick, inte en skråma på displayen. Allt på bilden följer med (om du nu vill ha kartongen?), dvs laddkabel, oöppnade manualer, kartong, nån plastfilm som satt på displayen och sedan ett pulsband jag spontanköpte helt i onödan.
Jag har aldrig tagit med pulsbandet på en löptur, har endast kopplat ihop det och sedan kollat pulsen när jag suttit i soffan och ätit chips..typ. Det funkar!
Så detta är i väldigt bra skick! Har dock kastat kartongen till denna.

Pulsbandet kopplas ihop med klockan via en telefon-app om jag kommer ihåg rätt. Mer info om pulsbandet finns här: https://buy.garmin.com/sv-SE/SE/p/649059

Klockan och pulsbandet har sedan förra året legat bortglömt i ett skåp, nu vid flytt så råkade jag se det och tanken föll in på att prova sälja det till någon annan. För jag tänker då fan inte börja springa igen.

Betalas med swish och skickas med posten i något smidigt paket. Köpare står för frakten.

Ha det gött!
MVH Niklas
 

Bilagor

  • IMG_0448.jpg
    IMG_0448.jpg
    594.4 KB · Visningar: 2
  • IMG_0445.jpg
    IMG_0445.jpg
    352.9 KB · Visningar: 2
  • IMG_0446.jpg
    IMG_0446.jpg
    669.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_0453.jpg
    IMG_0453.jpg
    681 KB · Visningar: 1
Topp