• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GBG GTG. 40 fakking mille EURO

Riktigt fin Tudor! För en som inte är så insatt i märket, vad är det för ref?
Ha en trevlig kväll alla som är på plats! :)
Det är nya black bay 41mm ref 79540. Plockades ut för c:a 6 timmar sen nu.
20170720_170015.jpg

Paketöppningen skedde på gtg:n :D

Varför heter alla Glenn i Gôtet? Och går omkring i mörkblått. Tio år på Johanneberg och jag fattar ff inte.

Var i Göteborg på klassresa 1996. Köpte 2 unlimiteds greatest hits och konstaterade att jag nog bara gillar hårdrock ändå.
Tjejen i klassen som jag var kär i blev ihop med en kille från grannskolan som också åkte med, dom är fortfarande ihop och han är rätt framgångsrik gentemot mig så att man kan säga att Den klassresan sög rent nå jävulst..

Var i Göteborg en annan gång 2010 (eller 2011???) när jag köpte en F430 i Helsingborg. Gick in med min sambo på ett café och köpte en kopp kaffe för 65:-(!!!).
Kaffet smakade skit och det var typ jätteliten kopp utan möjlighet till påtår så mina erfarenheter från den stan är minst sagt negativa, verkar som att allt går åt helvette när jag är där.

Var i Göteborg på klassresa 1996. Köpte 2 unlimiteds greatest hits och konstaterade att jag nog bara gillar hårdrock ändå.
Tjejen i klassen som jag var kär i blev ihop med en kille från grannskolan som också åkte med, dom är fortfarande ihop och han är rätt framgångsrik gentemot mig så att man kan säga att Den klassresan sög rent nå jävulst..

Kom på såhär ett dygn senare att det var inte killen som hon nu är tillsammans (gift???) med som hon blev ihop med i Gbg utan hans bästa kompis. Hurvida dom är polare idag vet jag inget om.

Tillbaka
Topp