• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

gdae

FunderarN

Omega
2-Faktor
Köpte en seiko kronograf av Gdae, inga problem och löste allt proffesionellt ! Smidig affär och beskrivningar av klockan stämde, rekommenderas !
 

abzinth

Breitling
Köpte en Citizen och det var smidigaste tänkbara med fantastiskt väl packat paket skickat till mig. Rekommenderad verkligen!
 
Jag behövde en länkskruv till mitt Strapcode armband.
gdae var supergenerös och skickade en skruv till mig gratis.
Grymt snällt medlem!!!
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Sålde en Seiko Baby-Tuna på distans till gdae, supersnabb betalning och trevlig affär rakt igenom, 100% goodguy!
 

isbjörn

Panerai
Köpte just en Seiko 6139 av @gdae på distans. Smidigt och rätt utan strul. Klockan som beskriven eller bättre och väl packad.
Good guy helt klart!
 

Nicko-l

Breitling
Köpt en Seiko SNXG13, otroligt snabb leverans, som beskriven och väldigt väl paketerad. Goodguy/10
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Köpte en tonfisk seiko av @gdae
Smidig affär, klockan var precis lika fin som på bilderna, anlände snabbt och välpaketerat. 100% gg i min bok.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt ett DAL1BP gummi F2F till min Samurai från denne mycket uppskattade forummedlem. Som vanligt blev det trevligt klocksnack och extremt bra service då herren tom. bytte gummit åt mig, något som tagit mig minst dubbelt så lång tid :cool:

Denne Goodguy rekommenderas till 300%!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Fått ett par bandstift levererade F2F som passade alldeles utmärkt till min klocka. Rekommenderas varmt ännu en gång!
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Köpte ett fin fint Crafter Blue av @gdae Snabbt skickat och bättre än beskrivet tyckte jag. Dessutom en nice touch att det luktade tvål och var rent och fint. Två stadiga tummar uppåt.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Ännu en F2F-affär med den gode @gdae. Denna gången blev det ett köp av en mycket trevlig och färgglad G-SHOCK. Inga konstigheter alls och jag kan bara säga goda saker om denne gentleman.

200% Goodguy i min bok!
 
Topp