• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ge tips på Marbella!

Widowmaker

Guld
2-Faktor
Tja, åker nu till Marbella. Vad får/bör jag inte missa? Och vad ska jag ej slösa min tid på?

Golf + dykning och lite restauranger finns inbokat. Men mycket tid att fylla finnes.

Tack på förhand.

Gibraltar ligger nära och är en kul utflykt! Kan särkilt rekommendera deras lokala Gin-tillverkare som har guidade turer och provsmakningar. Annars är Ronda och Granada väl värda en omväg ni har eller hyr bil. Malaga är också härligt, med många bra restauranger och trevlig shopping. Gillar du kultur och konst så var Picassomuseet i Malaga bra, även för mig som inte är någon konnässör. Var något år sedan jag var där, men då upplevde jag shoppingcentret Plaza Mayor utanför Malaga som en bra outlet med många bra varumärken till bra priser.

Trevlig resa!

Gibraltar ligger nära och är en kul utflykt! Kan särkilt rekommendera deras lokala Gin-tillverkare som har guidade turer och provsmakningar. Annars är Ronda och Granada väl värda en omväg ni har eller hyr bil. Malaga är också härligt, med många bra restauranger och trevlig shopping. Gillar du kultur och konst så var Picassomuseet i Malaga bra, även för mig som inte är någon konnässör. Var något år sedan jag var där, men då upplevde jag shoppingcentret Plaza Mayor utanför Malaga som en bra outlet med många bra varumärken till bra priser.

Trevlig resa!

Flera bra tips! Tack. Vi kommer nog vara mestadels i Marbella och vi har bil :) se om man timar Malaga iom. Flygresan hem.

Tillbaka
Topp