• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Geparden

Tipo

Breitling
Köpt en Seiko av @Geparden på distans. Hur smidigt som helst från första kontakten till uthämtning av paket och den förväntansfulla uppackningen. Föredömligt paketerat och med spårbarhet från första stund. En riktig GG! Tack!
 

erow

Patek
2-Faktor
Sålt klocka på distans. Affären var precis så snabb och smidig som man önskar att alla affärer var!
Rekommenderar @Geparden och skulle absolut göra affär igen 👌 Enligt mig 100% GG
 

evki

Audemars
2-Faktor
Sålt en Blancpain länk till @Geparden på distans och det enda jag hade gjort annorlunda är att sälja f2f istället - så mycket trevligare att få sitta och snacka klockor med honom! Helt klart en good guy!
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Köpte klocka av G på distans. Snabbt smidigt och trevligt. Klockan var i absolut nyskick och packningen och leveransen i världsklass!
Tvättäkta GG i min bok.
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Bytt en klocka face-to-face med @Geparden
Genomtrevlig kontakt och en härlig klockfika - uppenbart en GG med god smak som jag hoppas få göra fler affärer med!
 

Fedor

Cartier
Från första kontakt fram till affär ett par veckor senare har vi hunnit med både klockfika och ett gemensamt besök hos Klockmaster Globen. Så, stort tack till @Geparden för gott klock-tugg samt en mycket trevlig och seriöst genomförd affär.

10/10 hela vägen igenom!
 
Senast ändrad:
Topp