M26
Rolex
- Pris
- 11000kr
- Returpolicy
- Absolut, inom 24h i samma skick!
- Bilder Skickat
-
- Ja
Säljer min Ginault Ocean-Rover II Ref: 201076GSCN utan datum och Gold Sand lume i absolut nyskick, kommer fullset! Uttagen 8 November 2020 och är en av de absolut sista att levereras med ETA 2824-2, strax efter gick Ginault helt över till Sellita! Helt otrolig klocka med kvalitet långt över vad prislappen antyder, jag skulle vilja påstå mycket nära etablerade drakar som Tudor och Omega med andra. Detta är det närmsta the real del man kan komma utan att behöva betala 6 siffriga belopp, ett stort plus i kanten enligt min ödmjuka mening är att den har en något avvikande design mot förlagan utan att för dess skull förlora det tidlösa formspråket. Grymt stilren som funkar lika bra med ledig klädsel som den formella kostymen! Extremt lättavläst med underbar Gold Sand lume (pärlemoreffekt i solljus) mot den blanksvarta tavlan, platt safirglas med klar underliggande anti-reflex behandling och fantastiskt fint etsat keramiskt inlägg med silvervita markörer. Samma låsmekanism med 120 klicks vridringssystem och snarlika klick som förlagan utan något som helst spel! Vad vore dock allt ovan nämnda värt utan bra dimensioner och denna mäter helt perfekta 40mm Ø x 47mm L2L x 12mm höjd och 20mm bandbredd vilket gör att den bär som en dröm! Finns i Stockholm med omnejd för F2F eller valfri frakt på köparens risk och bekostnad!
Pris: 11.000kr
Retur: Absolut, inom 24h i samma skick!
Byten: Tyvärr inte!
Tack KS för annonsplats och ett fantastiskt forum!
Diameter: 40mm
L2L: 47mm
Höjd: 12mm
Bandbredd: 20mm
Urverk: ETA 2824-2
Glas: Safir
Vridring: Keramik
Vattenskydd: 300m
Lume: Gold Sand
Låsmekanism: Glide-lock
Stål: 316L
Pris: 11.000kr
Retur: Absolut, inom 24h i samma skick!
Byten: Tyvärr inte!
Tack KS för annonsplats och ett fantastiskt forum!
Diameter: 40mm
L2L: 47mm
Höjd: 12mm
Bandbredd: 20mm
Urverk: ETA 2824-2
Glas: Safir
Vridring: Keramik
Vattenskydd: 300m
Lume: Gold Sand
Låsmekanism: Glide-lock
Stål: 316L
Senast ändrad: