Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, inte ens nära faktisktVostok europa? Med tritiumtuber?
Så en Amerikansk klocka?Nej, inte ens nära faktiskt![]()
Nej. Europeisk.Så en Amerikansk klocka?
Ja men vad är långt ifrån ryskt? Haha jag kanske är snurrig nuJag trodde Vostok var ryskt!?![]()
Jag kan berätta att det är en schweizisk tillverkare. En av de kända.Ja men vad är långt ifrån ryskt? Haha jag kanske är snurrig nu
Stämmer! Modell?AP royal oak offshore?
Du har fortfarande chansen. Modell?Audemars Piguet royal oak Offshore, inte ens svårt (har jag fel nu blir det pinsamt nu..)
Edit, fan tvåa på den..![]()
Hahaha exakt, trodde det bara var jag som gjorde såDen du postade i vad gör du och din klocka tråden senast![]()
Haha! Det stämmer!Den du postade i vad gör du och din klocka tråden senast![]()
15703Haha! Det stämmer!
Postar du en ny?
![]()
Antagligen omöjligt men ger ni upp kan jag posta något annat![]()
Vintage Seiko 6139-xxxx![]()
Antagligen omöjligt men ger ni upp kan jag posta något annat![]()
NopeVintage Seiko 6139-xxxx
Hm, PAM392? Annars ger jag upp..Tyvärr, titta lite närmare!
Hm, PAM392? Annars ger jag upp..
Kolla inte så noga, visste ju att du har en 422 och att det vid en snabb anblick kunde vara det, men vid en närmare titt var det rätt självklart att det inte var en 422. Har du haft en 392?Yes! Datumfönster, subsecund!
422 har ju en trea likt nedan!
![]()
Haha, bara att kolla din posthistorik.Inte så svår kanske.. något är rätt avslöjande.
![]()