• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glasbyte

Leeches

Breitling
Hej!
Jag har en Calvin Klein klocka som min dotter tyvärr för nått år sedan fick tag på och använde den som sandpapper på golvet hemma, och det resulterade i såklart att glaset ser ut som det gör. Tänkte höra mig för hör om det är någon här på KS som utför glasbyten? ☺️
IMG_20200805_221054__01.jpg
IMG_20200805_221037__01.jpg

/Stefan
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Haha, nä, det var ju bara att klicka på profilnamnet ;)
Men jag kan bli lite trött, du förstår vad jag menar... När man reggar sig på KS med en för mig uppenbart osann profil (om han inte var under 14 när han fick barn) och börjar med att skapa en ny tråd där man vill ha hjälp. Att presentera sig, läsa i befintliga trådar osv finns inte på kartan för många. Men att andra ska hjälpa till har man inga bekymmer med. Nu fick han ju hjälp ändå :p
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Haha, nä, det var ju bara att klicka på profilnamnet ;)
Men jag kan bli lite trött, du förstår vad jag menar... När man reggar sig på KS med en för mig uppenbart osann profil (om han inte var under 14 när han fick barn) och börjar med att skapa en ny tråd där man vill ha hjälp. Att presentera sig, läsa i befintliga trådar osv finns inte på kartan för många. Men att andra ska hjälpa till har man inga bekymmer med. Nu fick han ju hjälp ändå :p
Håller helt med dig :)
 
Topp