• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine airman no 1 purist

ildottore

Omega
Pris
9000
Returpolicy
Om något uppenbart konstigt föreligger så löser vi det, annars nej då klockan är under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Min oerhört fina Glycine airman no 1 purist 36mm har inte fått den tiden som den förtjänar på armen och får således vandra vidare. Köptes av mig för drygt 1 år sedan och har burits skamliga fyra gånger, således väldigt fint skick. Första ägaren köpte den ny i december 2018. Kommer med allt som ses på bilderna.

* Storlek 36 mm men bärs större pga stort lug to lug
* Puristversionen GL0159 med 24-h visare
* Plexiglas
* Limiterad upplaga om 1000 st
* Internationell garanti till och med december 2020
* Sellitabaserat GL293 urverk

Jag är verkligen ingen fotograf men har försökt ta bilder som visar klockan. Om någon undrar något eller vill ha fler bilder så säg bara till.

Detta är min första försäljning på klocksnack (tack för möjligheten) så jag ser helst att det hela genomförs f2f i Göteborg. Byten är kanske svårt men om någon verkligen önskar så är jag på jakt efter en JLC Reverso (lägger då såklart pengar emellan) alternativt någon mekanisk klocka tillverkad 1988 (ex speedmaster, seamaster, tudor sub)
20200520_143748.jpg
20200520_143439.jpg
20200520_143515.jpg
20200520_143458.jpg
20200520_143429.jpg
20200608_210541.jpg
 
Topp