Mattan
Silver
Är inte så bra på märket i stort men här finns en del att läsa om Airman:Duktigt fin! Utbilda mig hur länge Glycine har funnits, för vi har väl några fan bois här!
http://www.glycineairman.info/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte så bra på märket i stort men här finns en del att läsa om Airman:Duktigt fin! Utbilda mig hur länge Glycine har funnits, för vi har väl några fan bois här!
Duktigt fin! Utbilda mig hur länge Glycine har funnits, för vi har väl några fan bois här!
Tack, kan rekommendera den, framför allt om man hittar en i bra skick med fungerande hackfunktion.Grattis! Riktigt ball klocka, har funderat på en själv
Grattis! Mycket snygg. Jag tänkte börja med en nyare modell sen vetisjutton om det inte blir en vitage Airman...Efter två veckors väntan kom den. Är så nöjd så jag kände att jag behövde lägga upp ett par bilder till.
Grymt skick, 67-68 årsmodell, hackningen kl24 funkar perfekt, riktigt rolig lösning.
Var orolig för storleken(36mm) men den bär stort tack vare långa luggar och plats för ett 20mm strap.
Fyll på med era airmans!!
Cross hatch crown
Hack funktionen, en liten tråd stoppar sekundarn vid 24 när man ska ställa klockan.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Oj fan! Fantastiskt fin!
Tack, den är riktigt charmig, och en klocka jag varit lite sugen på länge. Nu har jag en och ångrar mig inte det minsta. Ångrar kanske att jag inte skaffat en tidigare, men däri någonstans ligger kanske förklaringen till mitt nyfunna mysterium om varför fler här på KS inte har en eller använder sinOj fan! Fantastiskt fin!
Min Special från ca. -65:
Superb!!!!Min Special från ca. -65: