• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glycine airman nyinkommen

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Grattis!


Är själv lite sugen på en. Vad mäter den lug to lug, alltså från spetsen på ett av de undre bandhornen till spetsen på ett av de övre?
 

Mortimer Duke

Breitling
Efter två veckors väntan kom den. Är så nöjd så jag kände att jag behövde lägga upp ett par bilder till.
Grymt skick, 67-68 årsmodell, hackningen kl24 funkar perfekt, riktigt rolig lösning.
Var orolig för storleken(36mm) men den bär stort tack vare långa luggar och plats för ett 20mm strap.

Fyll på med era airmans!!
6ery3uju.jpg


Cross hatch crown
urugy9e9.jpg


Hack funktionen, en liten tråd stoppar sekundarn vid 24 när man ska ställa klockan.
age4y4yv.jpg



Skickas från min iPhone via Tapatalk
Grattis! Mycket snygg. Jag tänkte börja med en nyare modell sen vetisjutton om det inte blir en vitage Airman...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Oj fan! Fantastiskt fin!
Tack, den är riktigt charmig, och en klocka jag varit lite sugen på länge. Nu har jag en och ångrar mig inte det minsta. Ångrar kanske att jag inte skaffat en tidigare, men däri någonstans ligger kanske förklaringen till mitt nyfunna mysterium om varför fler här på KS inte har en eller använder sin :)
 
Topp