• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glycine i butik

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kolla med Urtid.. Har för mig att verksamheten togs över av en firma i Dalarna som i alla fall tidigare hade butik i Falun. Har jag för mig..
Lindahls ur i Vetlanda?!
 

jandan

Panerai
Lindahls i Vetlanda har bara på beställning, när jag kollade för några år sen.
Och jag såg inga i förra veckan när jag passerade Vetlanda, och fick ett
plötsligt sug att gå in och kolla. Men inga Glycine som sagt...
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Ute o ute efter vet jag inte, tittar mest just nu, men den som jag små-fallit lite för är den bruna combat subben (3863.19AT2) på läder eller vita Sub chrono lux som oxå ser riktigt Nice ut. Men iom att jag nog aldrig hållit i en Glycine i mitt liv så skulle man vilja se dem på riktigt först.
 

Doncorleone

Cartier
Ute o ute efter vet jag inte, tittar mest just nu, men den som jag små-fallit lite för är den bruna combat subben (3863.19AT2) på läder eller vita Sub chrono lux som oxå ser riktigt Nice ut. Men iom att jag nog aldrig hållit i en Glycine i mitt liv så skulle man vilja se dem på riktigt först.

Nice! Har själv spanat bilder på combat suben med grön bezel och fastnat rejält för dom. Kommer få tillfälle att känna på den på fredag och kanske till och med köpa den löjligt billigt. Verkar va riktigt bra klockor:)
 

johpe

Panerai
2-Faktor

johpe

Panerai
2-Faktor
För att komplettera tråden så får jag kanske revidera det där med "inte jättenära köp", blev en röd Glycine Combat Sub Special som kom hem igår!
P2263555.JPG
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Bra val, riktigt snygg med den bezeln :)

Tack. När man kollar på Glycines egna hemsida var jag orolig att bezeln skulle vara lite för tokigt skrik-röd, men sen körde jag en hel del google images innan köp och kom fram till att den röda nog ser bra ut.

Nu när jag fått hem den så är det faktiskt en riktigt bra röd, som dessutom lånar in lite färger från omgivningen så kort o gott helnöjd.
 
Topp