• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OHPF Glycine Sub GL0083 1500kr

Pohlaren Eric

Jaktledare
Pris
1500
Returpolicy
Vid uppenbart missvisande information från min sida gör jag fullt återköp
Bilder Skickat
  1. Ja
DEFEKT LÄS FULL BESKRIVNING. Klockan är köpt på e-bay. Den kommer med boxar, tag och cert. Verket drar upp sig automatiskt men gången är inte kontrollerad. Kronan låser inte i verket utan löper fritt. Den går med andra ord inte att varken ställa eller dra upp manuellt. Detta är något för fixaren. Jag hade tänkt att laga denna men intresset har svalnat. Fördel är att ytskiktet är mycket bra. Få och några ytliga spår av användning. Baksidan har plasten kvar.
Se mina omdömen på GG&BG: https://klocksnack.se/threads/eric-jajjamensan-p.49862/
GL0083.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp