• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eric Jajjamensan P

Gringubben

Cartier
Har både köpt och bytt klockor med vederbörande och det alltid utan problem. Verkar inte vara "omöjlig" vilket uppskattas. Skicket på mottagna klockor har både motsvarat och överträffat förväntningarna.
100% Goodguy
 

MariaE

Panerai
Köpt av Eric och allt flöt på. Han har även livräddat samma köp från en fuktskada som jag lyckats dra till den vid ett havsdopp. Bara gott att säga om herrn, även om han tog mitt klockmissbruk till en högre nivå.
 

watchwelder

Friends of KS
Skön snubbe. Köpt, sålt och bytt med honom i cirka två år nu, alltid varit nöjd. När det kommer till Zodiac är han en toppen kran, bland annat hjälpt mig med nytt urverk och fixa fram diverse tillbehör. 100% reko
 

cRw

Omega
Har köpt några klockor av Eric J-P. Där sitter det inte fast! Mer än nöjd med alla affärer, faktiskt lite mer än nöjd då det inte är ovanligt att han skickar med någon form av bonus. Att det är sjukt roligt att göra själva dealen med karln gör det ju inte sämre.
100% Good guy!
 

dommorton

Breitling
English chap on a Swedish forum so apologies I write in English.

Eric is a true gent and a very trustworthy seller.

I'm delighted with my new watch and a very pleasurable easy transaction to buy.

Recommended to all
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Gjort ännu en deal med Eric, och som sist så funkade allt ypperligt.
Trevlig, bra leveranser och en väldigt bra kille! Rekommenderas till 200%
Finns risk att det blir fler affärer nu när man trillat dit på Zodiac.
 
Topp