• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad GMT 16710 Stick dial *uppdaterad

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Det här blev en kort visit. Tanken var att denna skulle ersätta min 2001a men så blir inte fallet då jag gillar min 2001a bättre med sina lugghål.

Pris: 68k obro
Retur: ingen
Ev byten: 16570, 216570, 114060, 116710, hubbe CF, pam 512 osv. Try me!

Som referens så börjar priserna på stick dial om man kollar C24 på 75k om man ska ha b&p till klockan.
Klockan är en z-serie från 2007 med en tjock boett.
Tillbehören som följer med är de som syns i bild.
Det vill säga box & papper plus övrigt inkl. värderingsintyg från 2008.
Klockan har ingen känd servicehistorik men gissar på att en service ligger runt hörnet.
+1sek på lite över ett dygn uppmätt mot fröken ur och 47.5h gångreserv.
Har gott om referenser här på forumet.

Mer info om dings, oklarheter osv klaras upp på PM. Fler bilder kan ordnas för seriösa spekulanter.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp