CLT
Guld
Bästa förslaget hittills!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa förslaget hittills!
Den är grymt snygg IMOBästa förslaget hittills!
Det är jag som har en ute till försäljning och är såklart lite jävig men kan inte annat än att hålla med. För den som verkligen använder GMT funktionen är den samma som Rolex Explorer, dvs att man hoppar fram timvisaren under gång med kronan vilket är praktiskt.Bästa förslaget hittills!
här kan vi snacka om egen design och riktigt läcker klocka måste jag säga!
Har helt glömt bort min favvo GMT för runt >10.000. Varit nära att klicka hem en ett par gånger.det var en stilig klocka.
Jag äger ingen själv tyvärr, den finns på uret.se för c:a 16 tusen. Kolla därhär kan vi snacka om egen design och riktigt läcker klocka måste jag säga!
vart har du köpt den? finns den i olika färger?
Helkonstigt att ha minutmarkeringar från 0-15 min på bezeln. Hade sett mycket bättre ut med en klassisk 24-timmarsskala.Har helt glömt bort min favvo GMT för runt >10.000. Varit nära att klicka hem en ett par gånger.
- Christopher Ward C60 trident GMT. Länk. ligger runt 900 pund ny.
Det är nog en dyk-gmt-hybrid skulle jag tippa påHelkonstigt att ha minutmarkeringar från 0-15 min på bezeln. Hade sett mycket bättre ut med en klassisk 24-timmarsskala.
Snygg klocka i övrigt.
Ja, känns som att den klockan lånat från höger och vänster utan att veta vad den håller på med.Helkonstigt att ha minutmarkeringar från 0-15 min på bezeln. Hade sett mycket bättre ut med en klassisk 24-timmarsskala.
Snygg klocka i övrigt.
Den här funderar jag på själv. Precis under 15 000 på Stowa.de.
Någon som har erfarenhet av modellen eller Stowa.de mer generellt?
Andrahandsvärde? Service? Tacksam för hjälp!